2015. szeptember 23., szerda

57.rész

Kendra

   Az idő gyorsan elrepült felettünk és mire észbe kaptunk, már csak egy hónap volt hátra a szerződésünkből. Gyomrom folyamatosan görcsben volt a gondolattól, hogy mi lesz utána. Féltem, hogy a mostanára tökéletesnek mondható kapcsolatunk egyszer csak véget ér a papíron szereplő időponttal. Pedig most kezdett csak minden igazán csodálatossá válni.
Cris pályafutása legjobb időszakát produkálta a meccseken. Nem volt olyan találkozó, ahol ne rúgott volna legalább egy gólt. Sorban döntötte meg a rekordokat. Egyre többet mosolygott, felszabadult volt, látszott rajta, hogy imádja amit csinál. Juniort és engem elhalmozott a szeretetével és én mégis egyre rémültebben vártam az egyezségünk végét. Féltem, sőt rettegtem attól, hogy elveszítem őket és ettől minden nap rosszullét kerülgetett. Annyira bepánikoltam, hogy reggelente a gyomrom nem bírta a feszültséget és kiadós hányással kezdtem a napokat, ami megijesztett, mert egy kósza gondolat ütött szöget a fejemben.
 Egy ilyen rosszullét után jelent meg Sara és Clarisse a konyhánkban.
 - Hola csajszi! - köszöntöttek vidáman, de lefagyott a mosolyuk ahogy meggyötört arcomra néztek. - Mi a gond? Nagyon szarul festesz.
 - Kösz - legyintettem miközben egy pohár kamilla teát szorongattam a kezeim közt, hogy megnyugtassam a háborgó gyomromat.
 - Mi a baj kislány? - huppant le a mellettem lévő székre Clarisse. - Gond van a paradicsomban? - somolygott, hátha jó kedvre derít, de még ez sem segített.
 - Nincs - ráztam meg a fejemet lemondóan. - Lehet, hogy jobb lenne, ha volna - motyogtam halkan, de meghallották és mindketten kérdőn fordultak felém.
 - Na akkor ezt most leszel szíves elmagyarázni? - nézett a szemembe Sara.
 Mivel nem tudhattam, hogy Clarisse be van-e avatva a szerződésbe, így csak annyit nyögtem ki, amiből a barátnőm azonnal sejthette, hogy miről van szó.
 - Minden annyira tökéletes, hogy félek, egyszer véget ér - sóhajtottam fel miközben le nem vettem a tekintetemet az előttem lévő barna riporterről.
Rám meredő hatalmas kék szemeiből éreztem, hogy megértette mire gondolok és a halvány mosoly a szája szélén is arról tanúskodott, hogy felfogta mitől nézek ki napok óta úgy, mint a mosott szar.
- Bolond lány! Már megint rémeket látsz - simította a kezét végig a hátamon, amitől egy kicsit megnyugodtam.
 - Gondolod? - pislogtam rá feszülten.
 - Tudom - bólintott komolyan. - De ezt már a múltkor is elmagyaráztam neked.
 - Igen, de...
 - Nincs de! - csattant fel. - Miért olyan nehéz felfognod, hogy végre boldog lehetsz? - kiáltott rám és szemeit összehúzva figyelte a könnyeket amik akaratlanul folyni kezdtek az arcomon.
 - Most meg mi van? - kérdezte tanácstalanul Clarisse aki szintén ledöbbent a kedélyemben történt hirtelen változástól.
 - Azt hiszem terhes vagyok - suttogtam magam elé, amitől mindkét nő ledermedt.
Percekig ültünk néma csöndben egymás mellett. Én éppen azt próbáltam feldolgozni, hogy kimondtam a napok óta bennem kavargó gondolatomat, míg Saráék meglepetten figyelték az arcomat.
 - Biztos? - köszörülte meg a torkát a brazil nő.
 - Nem tudom - ráztam meg a fejemet.
 - Hogy-hogy nem tudod? Nem csináltál tesztet?
 - Nem mertem - sütöttem le a szemeimet. - Már megvettem, de még nem volt bátorságom hozzá, hogy megcsináljam - haraptam az ajkamba.
 - Akkor itt a tökéletes alkalom - pattant fel mellőlem a barátnőm. A karomnál fogva felrángatott majd a intett Clarissenak is, hogy kövessen minket. - Hol van?
 - A fürdőben - nyögtem ki miközben próbáltam lépést tartani a megvadult riporter csajjal.
Alig léptük át a küszöböt, Sara leültetett a kád szélére és az útmutatásomat követve előkereste a dobozt, amit gondosan eldugtam a törölközők alá.
 - Tessék, most pedig megcsinálod - nyomta a kezembe. - Ha kell, saját kezűleg pisiltetlek meg - vigyorgott rám.
 - Értettem - sóhajtottam fel. - Kimennétek addig?
 - Igen, de szólj, ha kész vagy mert itt akarok lenni veled - szorította meg a kezemet, amit egy hálás mosollyal fogadtam.
Amint becsukódott mögöttük az ajtó, idegesen forgatni kezdtem a dobozt. Erőt vettem magamon és kibontottam, hogy végre valahára tisztán lássak én is. Bár a szívem legmélyén már tudtam, hogy mi lesz az eredmény.
Mikor kész lettem a művelettel, kiszóltam a lányoknak, akik kíváncsi lelkesedéssel nyomultak be az ajtón. Ahogy teltek a percek, úgy éreztem, hogy egyre nehezebben kapok levegőt. Direkt háttal ültem a kis műanyag lapocskának és majd megőrültem az idegességtől. Némán figyeltem a lányok arcát, hátha arról letudok olvasni valamit, de sajnos mindketten felvették a póker arcot.
 - Áhá - törte meg egyszer csak Sara a fürdőre nehezedő csendet. - Azt hiszem meg van az eredmény.
 - És? - szorítottam össze a szemhéjamat.
 - Nézd meg magad - nyomta a kezembe a tesztet amitől automatikusan kinyílt a szemem és megpillantottam az előttem lévő eredményt. A szavak a torkomon akadtak és csak bámultam a tenyeremben lévő apró műanyagot. A lányok nem szóltak semmit, de éreztem, hogy kíváncsian fürkészik az arcomat.
 - Megjöttem! - hangzott fel a lakásból Cris köszönése, ami visszarántott a földre.
 - Azt hiszem, mi most megyünk - nyomott puszit az arcomra Sara és meg is ölelt. - Mondd el neki Dre - mosolygott rám kedvesen. - Mondd el és ne parázz annyit - hagyott magamra a tanácsával majd kézen fogta Clarisset és lelépett vele. - A fürdőben van - hallottam még a hangját, ahogy elárulta a portugálnak, hogy merre talál.
A gyomrom remegett és a kezeim zsibbadtak. Tudtam, hogy nem titkolhatom tovább az állapotomat és nem is akartam.
 - Hát itt vagy? - állt meg az ajtóban Cris. - Úristen kicsim, mi a baj? - guggolt le sietve mellém mikor meglátta a könnycseppeket az arcomon. - Bántott valaki? - törölte meg az arcomat a kézfejével.
 - Nem - ráztam meg tagadólag a fejemet majd egy hatalmas levegőt vettem és minden bátorságomat összeszedve kinyögtem. - Terhes vagyok - nyomtam a kezébe a pozitív tesztet.

26 megjegyzés:

  1. Neeeeeee ne hagyd itt abba:(((( kerlek nagyon gyorsan hozz új részt!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Petra!
      jövő héten már jön is az új rész. :D

      Törlés
  2. Szia
    Nagyon jó lett imádtam :) Bíztam benne hogy végre terhes lesz, remélem minden oké lesz velük. Kíváncsi vagyok Chris reakciójára is :)
    Puszi Kolett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kolett!
      Köszönöm szépen. :)
      Annyit elárulok, hogy a következő fejezet Cris szemszög lesz. ;)
      Puszi <3

      Törlés
  3. Juppiii gratulálok végre össze jött a pici de gonosz vagy hogy itt hagytad abba
    Puszi
    Ui.alig várom a következő részt

    VálaszTörlés
  4. Ez..ez..ez..*-* *-* *-* *-* úgy tudtam *-* végem van nagyon remélem h nem mennek szét az olyan rossz volna Kendranak is a babának is meg Juninak is aki biztos nagyon a kistesónak örülni. *-* *-* *-*nem jönnel sajnos most a szavak drágám <3 bocsi de most csak ennyire futotta de attol még mindig nagyon szeretek mindent amit irsz/csinálsz <3
    Puszzi fallen angel ♡♡♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fallen Angel!
      Örülök, hogy ennyire tetszett. :)
      Hatalmas ölelés. <3

      Törlés
  5. ÁÁÁÁÁÁÁ most komolyan itt befejezni???????? Ne mááááááár ez kínzás!!!! Amúgy szuper rész :D :D Ugye nem szeretnél minket egy hétig várakoztatni?? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóri!
      Köszönöm, hogy írtál.
      Muszáj vagyok várakoztatni titeket, mert teljesen el vagyok havazva itthon. :(
      Remélem azért nem gond.
      Puszi: <3

      Törlés
  6. Huuu hät azért itt abbahagynii.. Ez nem egy szép dolog.. ès szurkolok ennek a két imädnivaló drägänak.. Kis szerencsétlenek de hajrá.. Légy szíves legyél kíméletes velünk és legyen minden rendben közöttük és hozd gyorsan a következö részt

    puszi Zsu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsu!
      Köszönöm, hogy írtál. :)
      Megígérem, hogy kíméletes leszek velük (vagy nem :D )
      Jövő héten újra találkozunk, addig is puszi. Dolores

      Törlés
  7. Te jó Isten!
    Ez volt ez első gondolatom, amikor a fejezet végéhez értem.

    Egyébként szia!
    Bocs a kicsit összevissza kommentért, de azt hiszem kicsit sokkot kaptam. Kendra TERHES!
    El kell mondanom neked, hogy most egyszerre imádlak és utállak.
    IMÁDLAK, mert az hogy Kendra terhes, mindent tökéletessé tesz! :) Ez hiányzott a teljes, felhőtlen boldogsághoz, amit megérdemelnek. Ami pedig a házasságuk végét jelenti... szerintem nincs ilyen. Véleményem szerint ahogy Kendra, úgy Cris sem akar véget vetni a házasságuknak!!! :) Alig várom a következő részt, hogy olvashassam a beszélgetésük további részét. Bár van egy olyan gyanúm, hogy az első sokk után Cris eszméletlen boldog lesz a kisbaba hírétől. :) <3
    És pontosan ez az, amiért utállak.... :( Most komolyan egy hetet kell várni, amíg jön a folytatás? Én ezt nem bírom ki!!!! De tényleg! Komolyan...
    Nagyon-nagyon imádom ezt a sztorit, és mindig lesem, hogy mikor van rész... Megszámolni sem tudom, hogy hányszor olvastam már végig az elejétől fogva a végéig, de képtelen vagyok megunni!!! :) <3
    Van egy olyan érzésem, hogy nem sok rész lesz már ebből a sztoriból... talán még egy? Vagy esetleg kettő? Minden esetre már most hiányzik. :/ :)

    Tényleg bocsi a kicsit össze-vissza komiért!

    Hatalmasat alkottál,
    Egy őrült 'Házasság extrákkal' - függő :D

    Egy őrült

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Te Őrült Házasság Extrákkal Függő! :D
      Köszönöm a kommentedet. Feldobta a napomat. :)
      Az érzéseid jók, de a részek száma kicsit több lesz, ha nem baj. :D
      Millió puszi és hatalmas ölelés: Dolores <3

      Törlés
    2. Szia! :)
      A függőnek elvonási tünetei vannak... Mikor lesz új rész? :(
      Bocsi a türelmetlenségemért...

      Puszi,
      A Házasság extrákkal - függő

      Törlés
  8. Na ez...úristen!
    Remélem Chris jól fogadja a dolgot.Nagyon remélem.
    Juni mellé egy kistestvér...olvadozok már a gondolattól is :)
    Szarért kell aggódni,minden olyan harmonikus,meg kell hosszabbítani azt a rohadt szerződést.Mondjuk úgy végtelen évvel <3
    Nagyon tetszett
    Várom a következőt
    Ölellek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Greenfire!
      Én is elolvadok a testvér gondolatától. :D :D :D
      Köszönöm, hogy írtál. :D
      Jövő héten találkozunk.
      Puszi: Dolores <3

      Törlés
  9. Szia! A blogomon vár egy kis meglepetés.
    Link: http://therough-diamond.blogspot.hu/2015/09/i-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Esther! <3

      Törlés
    2. Mikor lesz új rész?? Amúgy imádom a blogod *-*

      Törlés
  10. Nagyon jó!
    Mikor lesz új rész ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Girl Blogger!
      Sajnos eddig nem tudtam hozni, de ma már felkerült az új rész. :)
      Jó olvasást!

      Törlés
  11. Szia :3 mikor lesz folytatás?? :3 <3

    VálaszTörlés
  12. Anyám..... :D Ez valami baromi jó volt. Epekedve várom a kövi részt, ami remélem hamarosan itt lesz. Addig is csak így tovább...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Salome!
      Nagyon szépen köszönöm!
      Puszi: Dolores <3

      Törlés