2015. szeptember 16., szerda

56.rész

Kendra

 Már fájt az arcom a rengeteg nevetéstől. Úgy éreztem magam, mintha megint kislány lennék. Cris mindent elkövetett, hogy tökéletes legyen a meglepetése. A szinte láthatatlan testőröknek köszönhetően nyugodtan szórakozhattunk Juniorral. A portugál néha megállt fényképezkedni majd aláírást adott a minket figyelő rajongóinak, akik kedvesen megköszönték a gesztust és békén hagytak minket. Ezt leszámítva úgy éreztem, mintha tényleg normális családi kiránduláson lennénk.
 - Anya! Anya! - rángatta Juni a kezemet.
 - Mi a baj?
 - Majd éhen halok - simogatta meg a hasát szenvedve, amitől muszáj volt mosolyognom.
 - Akkor gyorsan szóljunk apának, hogy vigyen minket enni - fogtam meg a kis kezét és odasiettem az éppen aláírásokat osztogató férjemhez. - Cris - simítottam végig a karján miután az utolsó papírlapot is alá írta.
 - Igen? - pislogott rám kérdőn.
 - Junival éhen halunk - jelentettem ki durcásan mire elvigyorodott.
 - Akkor indulás - intett a testőröknek és a fiát a nyakába kapva határozottan elindult előre én pedig izgatottan követtem.
 - Istenem! - nevettem el magam mikor megláttam az előttem lévő épületet. - Ez most komoly? Hakuna Matata Étterem?
 - Jól van na, szeretem az Oroszlánkirályt - vonta meg a vállát Cris és egy kisfiús mosolyt villantott rám amitől majdnem elolvadtam. Letette Junit a földre, majd kézen fogott minket. - Gyertek, állítólag itt lehet a legfinomabb kebabot kapni - kísért be minket.
Elhűlve néztem a "sárkunyhónak"álcázott éttermet. A falakat mindenhol afrikai motívumok borították. Az asztalok kerekek voltak és nagyon bohókásak. Tökéletes hangulatot biztosítottak egy éhes családnak.
 - Timon vagy Pumba? - tette fel lelkesen a kérdést a focista.
 - Pumba! - vágtuk rá Junival szinte egyszerre.
 - Ne már? - húzta el a száját. - Ő olyan...
 - Büdös? Csúnya? - néztünk mindketten a férfira. - Pont ezért szeretjük, mert olyan elesett, mégis egy édes pofa Az meg még cukibbá teszi, ahogy a legyek követik őt séta közben... - vigyorogtam el magam.
 - Oké, oké megadom magam - tette fel Cris a kezeit - akkor legyen Pumba - vezetett minket egy különálló asztalhoz, ami felett kedvenc varacskos disznónk képe feszített boldog vigyorral a pofáján.
A felszolgáló egy pillanat alatt mellettünk termett és felvette a rendelésünket. Amíg készült a kajánk, a hideg frissítőnket iszogattuk és nézelődtünk. Akaratlanul is dúdolni kezdtem a meséből ismert dalt.
- Hakuna matata, milyen gyönyörű szó.
  Hakuna matata, nem ráz még is jó.
  Csak annyit jelent, szép az élet itt lent,
  Tiszta élvezet a bölcselet.
  Hakuna matata.... - zümmögtem halkan, de aztán észre vettem, hogy a két Cristiano is velem dúdolt és mikor elhallgattunk, egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
Boldog voltam és elégedett ahogy végig néztem a két vigyorgó pasin akik a mindenséget jelentették nekem. Miután befejeztük az evést, hazafele indultunk, de útközben még beugrottunk a Fantasia Gelatiba, ami telis-teli volt finomabbnál finomabb olasz fagylaltokkal.

Fáradtan, de elégedetten nyitottam ki a szobánk ajtaját, hogy Cris is be tudjon jönni a kezében alvó fiúcskával együtt. Óvatosan letette a lakosztály egyik szobájának ágyába. Segítettem levenni a cipőit majd a nadrágját. Juni olyan fáradt volt, hogy észre sem vette. Miután behúztuk az ajtót magunk mögött, egymásra mosolyogtunk a portugállal.
 - Kérsz valamit inni? - simított végig a vállamon.
 - Egy jeges tea jól esne, köszönöm.
 Figyeltem ahogy elővett két üveget a minibárból, amiből az egyiket nekem adta míg a másikból nagyokat kortyolt. Kezemben a jeges frissítővel kinyitottam az erkély ajtót és kiléptem a friss levegőre. Csodálattal töltött el a szerelem városának kivilágított panorámája. Neki dőltem a korlátnak és élveztem, hogy esti pompájában láthatom az Eiffel-tornyot.
 - Gyönyörű - csúszott ki a számon.
 - Igen, de nem annyira, mint te - simult hozzám Cris miközben félre húzta a hajamat a nyakamból és édes csókot nyomott a felszabadult részre. Elégedett nyögés szakadt fel a mellkasomból a tettét követően és önkéntelenül is neki dőltem kidolgozott mellkasának. - Nálad semmi sem szebb - suttogta szerelmesen.
 - Akkor el kell, hogy menj a szemészetre - kuncogtam fel és megfordultam a karjaiban. Mivel a cipőmet már akkor lerúgtam, mikor beértünk a szobába, most mezítláb néztem fel rá. Tekintete megigézett és fogva tartott. Nem tudtam tőle elszakadni. Annyi érzés kavargott benne, hogy elbizonytalanodtam. - Cris? - kérdeztem aggódva.
 - Csssh - simította egyik kezét az arcomra, míg a másikkal a derekamat ölelte át. - Olyan szép vagy - suttogta a számra, amitől elöntött a forróság. - El sem hiszed, hogy milyen boldog vagyok, hogy velem vagy és az enyém vagy.
Mielőtt válaszolhattam volna, ajkait az enyémekre nyomta, majd olyan csókban részesített, amitől teljesen elvesztettem a józan eszemet. Karjaimat a nyaka köré kulcsoltam és hevesen viszonoztam a nyelve játékát.
 - Megőrjítesz - szakadt el tőlem de csak addig míg a térdem alá nem nyúlt és felvett az ölébe. Sietős léptekkel vitt vissza a szobánkba, ahol letett az ágyra, de a szája egy pillanatra sem hagyta abba a kényeztetésemet. A szoba levegője egyre forróbbá vált. A ruháink szinte teleportáltak rólunk és mire észbe kaphattunk volna, már meztelenül simultunk egymáshoz. Kapkodva, mégis milliónyi érzelemmel telve tett magáévá a focista, akinek a nevét több százszor sóhajtottam el az éjszaka folyamán.

Nem tudom mikor dőltem ki, de már világos volt odakint, mikor meghallottam az apró talpak lopakodását. Ajkaim önkéntelen mosolyra húztam.
 - Anya - suttogta Juni mellettem, miközben a kezében szorongatta a tegnap vett Pumbáját.
 - Hm? - néztem rá kérdőn.
 - Bemászhatok? - pislogott hatalmas barna szemeivel rám, amitől tudta, hogy úgyis elolvadok.
 - Szeretnél? - húztam az agyát, de a mosolyomból már tudta, hogy nyert ügye van, így felemeltem a takarót, de ő átmászott rajtam és befeküdt középre. - Te kis... - nyomtam puszit a feje búbjára és magamhoz öleltem. Percekig hallgattam a szuszogását, ami egyre lassabb lett, figyeltem a szemeit eltakaró hosszú szempillákat, majd ahogy felnéztem Juniról, tekintetem találkozott Cris éber pillantásával. Arcom azonnal lángba borult a tegnapi éjszaka emlékeitől.
 - Jó reggelt! - görbült aztán egy apró mosolyra a szám sarka.
 - Jobb nem is lehetne - mormogta a portugál és közelebb fészkelődött hozzánk. - Bárcsak megállna most az idő - sóhajtott fel szomorúan.
 - Meddig lettél elengedve?- kíváncsiskodtam.
 - Délután repülnünk kell haza, mert a holnapi edzést már nem lóghatom el. Sajnálom - húzta el a száját.
 - Ugyan már - pislogtam rá értetlenül - ez így is egy tökéletes kirándulás volt.
 - Jól érezted magad?
 - Nagyon - húzódtam közelebb és megpróbáltam elmanőverezni az alvó kisfiú felett. - Soha nem felejtem el - nyomtam egy puszit a szájára. Cris átemelt Juni felett és magára húzott mialatt elmélyítette a csókunkat. Keze a fenekemre csúszott míg az enyémmel a hajába túrtam.
Minden annyira tökéletes volt, hogy a mellkasom szorítani kezdett és a félelem, hogy ez megváltozhat befészkelte magát a gondolataim közé.

6 megjegyzés:

  1. Ez most miétt?!!Ne aggódjon már Kendra!Kendra,fogd be és örülj! Na :P Annyira utálom mikor az emberek aggódnak a jövő miatt és közben ezzel cseszik el a jelent...na így estefelé milyen kis filozofikus hangulatba kerültem :P
    Imádtam;vigyorogtam,ájuldoztam és kiakadtam a megfelelő részeknél...Ez utóbbit csak a végén...Egyébként mikor ott álltak az Eiffel tornyot nézve az erkélyen,én komolyan azt hittem hogy Chris most megkéri a kezét...mert ez tipikusan egy olyan szituáció.Aztán rájöttem,hogy ez már megtörtént és az esküvő is :P A helyzet elég para.
    Nagyon várom a következőt :)
    Ölellek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm az újabb hozzászólást. :) Örülök, hogy tetszett.
      És igen, ez tényleg egy "lánykérős" szitu volt, de egész más lett belőle. Remélem nem bánod? :D
      Amúgy pedig Kendra csak úgy viselkedik, mint ahogy még sokan mások tennék: amikor valami túl jó, azonnal elkezdünk aggódni, hogy mi jöhet ami elronthatja...(tipikus emberi vonás) :( :)
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  2. Szia :)
    Nagyon jó lett :) ., várom a kövi rész nagyon :) :*

    A Forzaból mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm.
      Sajnos még nem tudom. Lexy és Stephan túl jól érzik magukat a nyaraláson. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó rész lett, de (igen ott a de) mikor lesz Forza Milanhoz is? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Timi!
      Neked is köszönöm. :)
      A Milan még nem tudom mikor folytatódik. Egyenlőre el vagyok havazva és nem tudom, mikor lesz egy csepp időm írni, de azért igyekszem. :D
      Puszi <3

      Törlés